Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Наталя
02.03.2012
Доброго дня! У мене таке запитання: чи може звичайна негормональна внутрішньоматкова спіраль викликати гормональний дисбаланс в організмі? Справа в тому, що мені після пологів через 3 місяці поклали спіраль, вона стоіть вже 5 місяць, дитина на ГВ, в мене вже 3 тиждень кров'яні виділення, результати УЗД в нормі, спіраль стоїть нормально, лікар сказав, що це гормональний дисбаланс. Від чого це може виникнути? Наперед вдячна за відповідь.
відповідь лікаря
Доброго дня, Наталія. Гормональний дисбаланс у вашому випадку може бути швидше всього викликаний рівнем пролактину (гормон,  від якого залежить годування). Якщо у вас відбувається зниження рівня пролактину, хоча ви ще годуєте, то це може призвести до кров'янистих виділень.
Можуть бути, відповідно, і інші причини розвитку ваших виділень.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика