Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Юля
06.02.2012
Добрий день! Мені лікар виписав препарат Джаз, коли в мене була кіста, зараз її немає, але лікар сказав пити його протягом 3 місяців, чи може цей препарат негативно впливати на організм жінки (набирання ваги, чи після його прийому нормально можна завагітніти)?
відповідь лікаря
Добрий день, Юля. Взагалі, протизаплідні приймають щоб не вагітніти. Правда, вони ще мають позитивні позаконтрацептивні властивості (наприклад, Джаз, якщо не зловживати солодким і мучним, зменшує жирність шкіри, зменшує частоту появи вугрів, покращує стан волосся та протидіє його появі по чоловічому типу, зменшує трохи вагу тіла, тощо). Завагітніти після контрацептивів можна так само, як і до них. Якщо ви плануєте вагітніти вже, то вагітнійте, якщо не бажаєте, то приймайте контрацептиви, але 3-6 місяців, зазвичай, їх не приймають, а приймають (при умові повного задоволення від контрацептиву, інакше його міняють на інший) до того моменту, коли вирішують вагітніти.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика