Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Галя
14.11.2011
Скажiть, будь ласка, чи можуть таблетки постинор викликати лютеїнову недостатнiсть?
відповідь лікаря
Дорого дня, Галина. Постінор може викликати порушення менструального циклу, але доказових даних, що він викликає постійну недостатність жовтого тіла ( лютеїнову недостатнiсть ) не має. Хоча ще раз підкреслюю, постінор є пусковим механізмом виникнення різних порушень менструального цикла. Тому, після його застосування рекомендують звернутись до гінеколога на консультацію для обирання постійного метода контрацепції, чи планової вагітності.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика