Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Ірина
26.09.2011
Доброго дня! За призначенням лікаря приймала Новінет 4 місяці. На 3-му і 4-му місяці почалися кровотечі десь на 14-15 таблетці, лікар порадила перейти на Регулон. Через 5 місяців прийому ситуація повторилась. Мені продовжувати приймати Регулон, чи знову потрібно перейти на інший препарат?
відповідь лікаря
Доброго  дня, Ірина. Якщо любий контрацептив вас не задовільняє з любих причин ( не тільки по причині кровотечі чи мажучих виділень, а й з приводу зміни настрою, статевого потягу, ваги ( в ту, чи в іншу сторону ), апетиту, кольору шкіри, і т.д.) ви з повним правом можете його змінювати, поки не знайдете той, який саме вам ідеально підходить.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика