Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Аня
16.08.2011
Я планую вагітність вже довго, зараз мені виписали дуфастон. В мене цикл нерегулярний, прописали пити з 16 по 25 день, але з 16 дня пішли місячні, та я не впевнена чи це нормально, бо мені сказали, що через 3 дні можуть піти місячні?
відповідь лікаря
Доброго дня, Аня. Під час прийому дуфастону можливі і порушення менструального циклу. Для з'ясування ситуації та можливої корекції схеми прийому вам необхідна повторна консультація гінеколога.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика