Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Іра
31.07.2011
Доброго дня. В мене стали частіше появлятись білі виділення, запах їх важко пояснити. Я приймаю протизаплідні таблетки для врегулювання місячних, чи це через них, чи це інші причини? Шо з ними робити? Це хвороба?
відповідь лікаря
Добрий день,  Іра. З метою з'ясування ситуації  у вашому випадку необхідна виключно індивідуальна консультація гінеколога, мазок на флору, можливо бактеріальний висів (після чого ви і отримаєте достовірні відповіді, а не версії).
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика