Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Уляна
16.06.2015
Доброго дня! через тиждень після місячних в мене почалося кровомазання, звернулася до лікаря, зробила тест на вагітність негативний, через два дня зробила знову - негативний (тест брали високочутливий з 1 дня зачаття). Під час огляду в кріслі лікар побачила запалення правого яєчника (дійсно боліло з права при огляді). Рік перед тим я лікувала уреаплазму та цитомегловірс два рази, з першого не вилікувалося, повторний аналіз після другого лікування не здавала. Лікар мені призначила таблетки полімік та каплі протефлазід. Вже тиждень приймаю, почало зранку тошнити, відчуття голоду та тошнота одночасно, запаморочення, дуже хочу спати, якась стомлена. Чи може це бути побічна дія цих препаратів? Бо дуже переживаю, а якщо все таки вагітна, а вживала такі препарати, це напевне дуже небезпечно для дитинки. Будь ласка, порадьте щось. Після місячних займалася з чоловіком сексом, тому вагітність можлива.
відповідь лікаря
Доброго дня! Препарати не шкідливі при вагітності.Якщо у вас є затримка місячних зробіть тест а потім УЗД .
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика