Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Олена
16.05.2015
Доброго дня!
У мене така ситуація: у вересні минулого року мені потрібно було зупинити виділення під час місячних. У аптеці дали таблетки Дицинон. Я пила їх лише 1 день (4 шт. - 2 вранці і 2 вдень). Починаючи з грудня менструація починається із затримкою 5-10 днів щоразу. Також дуже сильними стали болі  внизу живота на початку менструації. Що це може бути?
відповідь лікаря
Зробіть УЗД органів малого тазу і зверніться на огляд.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика