Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Іра
23.03.2011
Добрий день! Місячні в мене почались у 16 років, відтоді були нерегулярними. На УЗД нічого не виявили, а навпаки кажуть, що все добре, тому причина, чому вони нерегулярні не відома. Зараз мені майже 18, я почала приймати таблетки Новінет, пила їх напротязі 3-ох місяців, але відчувала постійну нудоту, тому перестала їх приймати, хоча завдяки їм цикл був регулярним. Після того, як перестала їх приймати був секс і затримка тривала 2 тижні, а зараз  місячні в мене мали початись 03.03., а затримка уже 20 днів. Секс був захищений (десь у 20 числах лютого). Чи могла я завагітніти? Що робити з постійною затримкою місячних, чи секс впливає на місячні? Чи можна ним займатись з такою проблемою?
відповідь лікаря
Доброго дня, Іра. Статеве життя не протипоказане при любому виді гормональних порушень. Вам необхідно звернутись на консультацію до вашого довіреного гінеколога чи спеціалістів нашого центру для огляду та виробки тактики корекції вашого стану (необхідно провести УЗД в "узіста"-гінеколога, дізнатись про рівень статевих гормонів, тощо). Після обстеження та консультації ви дізнаєтесь про стан вашого організму на сьогоднішній день та виберете тактику його корекції.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика