Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Христина
14.02.2013
Добрий день. В мене склалася складна ситуація. Нас з моїм хлопцем підвела контрацепція і я випила Постінор - все  згідно інструкції.  Але наступного дня ситуація повторилася, і тепер не знаю, що мені робити? Пити ще раз Постінор? Чи вистачить того, що я зранку того ж дня випила другу таблетку? Через тиждень в мене мали б бути критичні дні.
відповідь лікаря
Добрий день, Христина. Нічого не потрібно приймати. Дочекайтеся місячних.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика