Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Надія
07.02.2013
Доброго дня. У мене цикл 31-33 дні. Але місячні  проходять 2 дні а потім ще 4-5 днів мажеться. Протягом циклу час від часу тягне живіт.  Лікар мені призначив Циклоденон, але після 1 міс. вживання в мене з'явилися кров'янисті виділення схожі на місячні по середині циклу. Що може бути причиною і чи це регулюється ліками. Мені 30 р. Планую вагітність, але вона вже пів року не настає. За результатами пролактин, прогестерон в нормі. Овуляція проходить. Ендометрій на 18 день циклу товщиною 11 мм.
відповідь лікаря
Доброго дня, Надія. Без огляду, консультації, результатів вашого УЗД, гормонів ніяких достовірних версій висловити не можна. Всі версії заочно викладені є неповноцінні та непрофесійні. Зверніться на консультацію до вашого гінеколога чи спеціалістів нашого центру.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика