Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Марія
28.10.2012
Лікар прописав пити Джаз 6 міс, але на 5 міс прийому болять нирки. Незнаю, що робити, приймати далі, чи зробити перерву?             
відповідь лікаря
Добрий вечір, Марія. А чому вам не здати загальний аналіз сечі і не з'ясувати чи це запалення, чи солі йдуть? А чому нирки ( якщо це нирки, а не щось інше) не боліли в 1-5 місяць прийому Джазу? Для з'ясування вашої ситуації зверніться на консультацію до свого акушер- гінеколога.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика