Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Галина
14.12.2010
Скажіть, будь ласка, після застосування таблеток Ескапел, чи будуть порушення в менструальному циклі(затримка менструації)?
відповідь лікаря
Доброго дня, Галина. Порушення циклу можливі: мажучі виділення, позачергові місячні, рідко кровотеча, можлива і затримка, але необхідно виключити можливість гіпотетичної вагітності. Тому після використання Ескапелу у якості "аварійної" контрацепції та при затримці місячних проводиться тест на вагітність та УЗД гінекологічне вагінальним датчиком (процент неуспіху ескапелу при дотриманні інструкції досягає 3-5%, тобто в цих випадках можлива вагітність).
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика