Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Наталя
12.09.2012
Доброго дня! Мені 32 роки. Останні місячні були 12.08.12.., затримка 6 днів. Тест показав 2 полоски. Числа 25.08 я могла завагітніти, а 27.08 я захворіла. Приймала "Фармацитрон" (5 пакетиків), потім вияснилось що це стоматит, крім того ще полоскала ротову порожнину, також приймала "кетанов", так як дуже сильна біль була. Які можуть бути наслідки прийому цих ліків і як вони можуть вплинути на дитинку? Дякую
відповідь лікаря
Добрий день, Наталя. Будь-які препарати до періоду імплантації(10 дн. від зачатя) ніяк не впливають на розвиток плода.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика