Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Тетяна
21.08.2012
Доброго дня! У мене виявили сильне запалення, гінеколог назначила таблетки Офор (5 днів) та вагінальні таблетки Неотризол (8 днів). Почала приймати все одночасно. Прочитавши інструкцію Офора, зрозуміла що є трохи побічний ефект (нудота, сонливість, запаморочення), але на 6-й день уже все було нормально, після закінчення приймання цих таблеток. Проте з 7-го дня лікування (на той момент приймала лише НЕОТРИЗОЛ) почались трохи кров'янисті виділення разом з таблеткою. Зараз курс лікування закінчила, але після цього вже 4-5 день є виділення, білі чуть-чуть з червонуватим, а сьогодні прозоре біле (не гарне порівняння, але дійсно як "соплі") . Скажіть будь-ласка, це нормальні виділення після лікування запалення, чи так не повинно бути? Буду дуже вдячна за відповідь.         
відповідь лікаря
Добрий день, Тетяна. Відповісти на ваше запитання без попереднього огляду буде некоректно. Характер виділень залежить від фази циклу, від свічок, які застосовуються, від інфекції та від особливостей вашого організму. Сказати чи ці виділення норма чи патологія можна лише після повторної здачі аналізів.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика