Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Оля
25.08.2011
У мене був незахищений статевий акт на третій день після місячних. Менструальний цикл 30 днів. Через 10 годин прийняла постинор, через 12 другу таблетку. Того ж дня і ось уже кілька днів мене болить низ живота і нудить. Я можу бути вагітна? І що тоді робити?
відповідь лікаря
Доброго дня, Оля. Зважаючи, що ви приймали постінор згідно інструкції, вірогідність вагітності мізерна (не більше 3%). Ваші скарги- це, швидше за все, ознаки побічної дії препарата. Якщо ж таки буде затримка місячних більше ніж звичайно (на 7 днів, тобто цикл буде 37 днів), тоді можна провести УЗД вагінальним датчиком.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика