Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
олена
29.04.2015
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, я приймала Жанин 4 цикли, але при останьому прийомі місячні почалися за 6 днів до закінчення упаковки(28.03.2015) (можливо у звязку з тим, що був статевий контакт, бо до того не було), але я всеодно пропила всю пачку до закінчення. На даний час місячні так і не почались, після закінчення курсу таблеток були незахищені статеві акти. Підскажіть чому не починаються місячні і чи можлива вагітність, яка є бажаною
відповідь лікаря
Доброго дня!Зробіть тест на вагітність та пройдіть УЗД.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика