Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Христина
22.01.2011
Доброго дня! Я приймала Цефалексин. Однак, лікар не приписав мені ніяких ліків для відновлення флори. Зараз в мене затримка місячних уже 4 дні, однак відчуваю біль в животі, особливо зліва. Скажіть, будь ласка, чи може ця затримка бути викликана прийманням антибіотика Цефалексин?
відповідь лікаря
Доброго дня, Христина. Ні, з точки зору доказової медицини ваше припущення невірне. Для з'ясування ситуації проведіть УЗД вагінальним датчиком в "узіста-гінеколога", а не в терапевта та зверніться на консультацію до гінеколога.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика