Гінекологія та акушерство
ВІДПОВІДІ: Гінекологія та акушерство
Оксана
20.08.2012
Доброго дня! На третьому тижні вагітності в мене стався викидень, лікар призначила протизаплідні таблетки мікрогенон, місячні в мене почались на два тижня швидше ніж повинні, але я не перестала приймати таблетки. Піти до лікарки не було можливості, місячні закінчились і я вже дійшла до таблеток червоного кольору. Так незнаю як далі, продовжувати пити ці таблетки чи ні? І чи можна замінити їх на чай "Нормалізуючий гормональний фон"?         
відповідь лікаря
Доброго дня, Оксана. Можна і так, і так. Тобто можна продовжувати приймати мікрогінон без перерви і по закінченню червоних таблеток розпочати прийом нової упаковки (надіючись, що організм звикне до даного препарата і не буде ніяких порушень). А можна перейти на прийом іншого препарату (гормонального чи не гормонального походження), в тому числі й на чай, що ви згадуєте.
консультує
Мартинюк Валерія Леонідівна
Мартинюк Валерія Леонідівна

Лікар акушер-гінеколог, лікар-УЗД.

В 2003 році закінчила Запорізький національний медичний університет за спеціальностю “Лікувальна справа”.

З 2003 до 2006 р. - інтернатура за спеціальністю “Акушерство та гінекологія”.

У 2009 році - сертифікат лікаря ультразвукової діагностики.

Проходила навчання та підвищення кваліфікації при Київській медичній академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика