як комп'ютерн≥ ≥гри д≥ють на мозок?
як комп'ютерн≥ ≥гри д≥ють на мозок?
як комп'ютерн≥ ≥гри д≥ють на мозок?

Ѕагатьох дорослих хвилюЇ, що њхн≥ д≥ти багато часу прид≥л€ють комп'ютерним ≥грам. ўо змушуЇ п≥дл≥тк≥в ≥ молодих людей проводити години у в≥ртуальному св≥т≥ ≥гор? ¬чен≥ провели досл≥дженн€, €ке показало, що вс≥ любител≥ в≥део≥гор волод≥ють зб≥льшеним вентральним стр≥атумом, €кий ще називають Ђцентром винагородиї.

” досл≥дженн≥ вз€ли участь 154 п≥дл≥тка в≥ком 14 рок≥в. ѓх розд≥лили на групи, в першу потрапили т≥, €к≥ прид≥л€ють ≥грам до 4 годин на тиждень, у другу - т≥, хто проводить за комп'ютерними ≥грами 21 годину на тиждень ≥ б≥льше, але при цьому не в≥дчувають залежност≥. ” ход≥ досл≥дженн€ випробуваним сканували мозок ≥ ви€вили, що у завз€тих гравц≥в вентральний стриатум дещо зб≥льшений.

¬ченим в≥домо, що ц€ частина мозку актив≥зуЇтьс€, коли людина в≥дчуваЇ задоволенн€ в≥д нагороди, а також в≥д смачноњ њж≥, сексу, наркотик≥в.

ѕоказовим став експеримент, в €кому гравц≥ повинн≥ були натиснути на кнопку ≥ д≥знатис€, виграли вони чи програли. ¬и€вилос€, що в найб≥льше збудженн€ Ђценрт задоволенн€ ї приходив саме в момент програшу. ¬иходить, гра була важлив≥ша, н≥ж сама винагорода.

÷е частково по€снило вченим, чому ≥громани знову ≥ знову повертаютьс€ до гри, незважаючи на пост≥йний програш. ѕри цьому вчен≥ з≥знаютьс€, що поки не знають, де причина, а де насл≥док. …мов≥рно, що саме зб≥льшений в≥д природи Ђцентр задоволенн€ї п≥дштовхуЇ людину шукати задоволенн€ в гр≥. ‘ах≥вц≥ спод≥ваютьс€, що в≥дпов≥дь на це питанн€ дасть наступний експеримент, €кий тепер ставитьс€ на дорослих добровольц€х, €к≥ не грають у в≥део≥гри, але гратимуть прот€гом тривалого часу.